Archive for April, 2010

No Limit at Nitro

Posted in Gold Veeners, MiLLioN DoLLaR MaNe..., my ambitionz of a killahhhh, O-Limpics, put u in a figga 4, Twenty4Seven, what happenD?, who got dem 9's? with tags , , , , , on April 30, 2010 by imnotatoy

Via Wayne Money ( who has an imnotatoy account but never uses it)

“WE GETTIN’ MONEY OVER HERE!”

Posted in 20TEN SHIT, Big Ballin' Baby, Birfday All day, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, dats dat shitt.., Going For Da GUSTO., Grillin' on yo bitch ass, IM N yo HooD, Uncategorized, Youuu Madddd with tags , , on April 30, 2010 by smashsimmons

…WHAT IT DO PIMPIN?!

Bless His Heart…

Posted in 20TEN SHIT, BOI... Ya UGLY.., lookin ass nicca, OL' LOOKIN' ASS BOI.., sucka tried 2 take my chain....n dey did it, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, Uncategorized with tags , on April 30, 2010 by smashsimmons


…”Mama’s lil baby love shortening bread”

…My Cousin Be Stealin’ Deez!

Posted in 6 RINGS ON....U CAN CALL ME.....JORDAN, ALOT OF PICS ON MY DESKTOPS.., BOI... Ya UGLY.., OL' LOOKIN' ASS BOI.., REAL NIGGA!!!!!, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, Uncategorized with tags , on April 30, 2010 by smashsimmons

we all remember this

Posted in bang bang bang bang bang, Body A Battybwoy, chaindown2mydick, chicken talk, Classick, GIMMIE A PROJECT BITCH, i got it for cheap on April 29, 2010 by Stevearelli

shawty had them timbs with the matchin sombrero tho

My mother smoke that crack like a cigar

Posted in Uncategorized with tags , , , on April 28, 2010 by Leekss

I like to…

Posted in NUFF SAID.. on April 28, 2010 by imnotatoy

To all Struggling Strippers in the WOOOORLDD

Posted in 6 RINGS ON....U CAN CALL ME.....JORDAN, ADults swimmin, Afrocentric meets Crunk..., all star, BOOTY MUSIK, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Cookies and Shit, Crown Fried Chicken, da beez kneez, Damn Gina, Everybody Smashin', for these $2 NIGGAZ!!, gurl BYE!, There Will Be OTHERS..., Twenty4Seven, UGH SHE GIGGINNNN with tags , , , on April 28, 2010 by imnotatoy

Freaknik is back/Save Her

In Camo We Trust

Posted in chicken talk, go together like black people & watermelon, REAL NIGGA!!!!!, Trap House, Trife Life, Twenty4Seven, U DOIN DA MOST.. with tags , , on April 28, 2010 by imnotatoy

Crispy

Via El Barto

One Please

Posted in 20TEN SHIT, chaindown2mydick, chicken talk, ChoppasOnDeck, dats dat shitt.., dickies & my thermal, dip set on April 27, 2010 by Stevearelli

Cawwwp a chickkkkenn dawwwwg

Posted in AYE AYE OKAY, chicken talk, Crown Fried Chicken, Ignant, informative, OL' LOOKIN' ASS BOI.., SAY CHEESE!!!, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, Typical Bullshit, U DOIN DA MOST.., Youuu Madddd, YUM..YUM..EAT'EM UP with tags , , , , , on April 27, 2010 by imnotatoy

You know you love Chicken

shout out to PURP

Don’t wanna hear shit bout no Seizures

Posted in BIIIIIIIIITCH, Classick, FEAR-less, I GOT DIRT ON U DOGGY, Uncategorized, Youuu Madddd with tags on April 27, 2010 by smokajunt

Webbie INTERVIEW….

Thuggin on fruit boots PT. 2

Posted in Body A Battybwoy, dis ain't whatchu want, Huffy Thugs, shade game like macho man randy savage, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, UGH SHE GIGGINNNN with tags , , , , on April 27, 2010 by imnotatoy

Archive Thuggin on fruit boots tho

Hollywood Hairlines

Posted in Deeeee Fuccck, informative, OL' LOOKIN' ASS BOI.., Uncategorized with tags , , on April 26, 2010 by Leekss

Niggas go hollywood and start gettin new hairlines and shit


Creased up, High up…. SWAG’D up!!!

Posted in act a donkey, BUY AFRICA!, cant wear skinny jeans cuz my glock wont fit, dis ain't whatchu want, Going For Da GUSTO., IMA UNTAMED GORILLA...YA UNDERSTAND!!!!, LOOK-A-HERE, this cant be life with tags , , , on April 26, 2010 by imnotatoy

ThrowBack: Havin’ Thangs

Posted in cartier shawty, chrome grill, cool dr.money hair cut, dats dat shitt.., DURAG WAVIN' n da wind, IM N yo HooD, Musick, TRILL AND SAVAGE with tags , , , on April 26, 2010 by imnotatoy

DisrespectFul

Posted in Guud Lawd, Hey BETTY BETTY, I GOT DIRT ON U DOGGY, i RATHA GET SOME HEAD.., MR. cheeks, Multi-Task, On One, shiitty situation..., SKURR SKURR, touch my MELONS, Typical Bullshit, UGH SHE GIGGINNNN, what happenD? with tags , , , on April 25, 2010 by imnotatoy

Getting it poppin anywhere!!!!

Mama i want the real toys!

Posted in Deeeee Fuccck, dis ain't whatchu want, for these $2 NIGGAZ!!, Guud Lawd, i got it for cheap, shiitty situation..., this cant be life, this that bullshit, Uncategorized with tags , , , , on April 24, 2010 by Leekss

PAUSE [||]

Posted in Deeeee Fuccck, IMA UNTAMED GORILLA...YA UNDERSTAND!!!!, lookin ass nicca, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, this cant be life, what happenD? with tags , on April 24, 2010 by imnotatoy


All these dudes where probably straight killas in there era tho

WOMBO COMBO.

Posted in 2 Scoops, 6 RINGS ON....U CAN CALL ME.....JORDAN, Body A Battybwoy, Going For Da GUSTO., shiitty situation..., Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, Youuu Madddd with tags on April 22, 2010 by smashsimmons

RECKLESS 0:14, 0:20, 0:40…

BASEBALL… DFUK.

Da Hope Coalition

Posted in Body A Battybwoy, BOUT 2 GET SHIIITTTYY, Deeeee Fuccck, dis ain't whatchu want, i'll FUCK YOU UP!, lookin ass nicca, OL' LOOKIN' ASS BOI.., Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, what happenD? with tags , , on April 22, 2010 by smashsimmons

GOT A PROB? DEY GON’ SOLVE IT

got dem bitches like UUUU!

Posted in 20TEN SHIT, act a donkey, ass n titties, dats dat shitt.., Guud Lawd with tags on April 22, 2010 by smashsimmons

BUT BABY, WHATS GOOD WIT DA BODY SHOT???

Posted in 20TEN SHIT, ALOT OF PICS ON MY DESKTOPS.., Damn Gina, DreamsOfFuckinR&Bbitch, gurl BYE!, my baby swo!!!, shiitty situation..., Stop it 5, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa, what happenD?, Youuu Madddd with tags , , on April 20, 2010 by smashsimmons


CLICK HERE FOR SEXY PIC…

GOLF’S NEW CHAMP…

Posted in ALOT OF PICS ON MY DESKTOPS.., BOI... Ya UGLY.., Deeeee Fuccck, go together like black people & watermelon, Put $2 in the air for these $2 niggaz, shoot dis muh'fucka with tags , on April 20, 2010 by smashsimmons

WE GOT RULES NIGGA….BUT IMA RESPECT YOUR MIND

Posted in act a donkey, BIIIIIIIIITCH, Classick, dats alot of Money!, Ignant, LOOK-A-HERE, Thiiiiiiissss Niggaaaaaa with tags , , , , , on April 20, 2010 by Leekss
%d bloggers like this: